01 septembra 2013

Guess earring

Maminka mi včera  gratulovali aj keď mi ešte neprišli darčeky, no mala pre mňa jeden o ktorom som nevedela. Náušnice od Guess. Skoro som omdlela keď som ich uvidela. Celý večer som to rozdýchavala. Krásne hviezdičky. Úplne úžasné sú. To ma teda mamka riadne prekvapila a ešte keď otec povedal, že prinesie kabelku, tak to už som nedýchala. Najkrajšie narodeniny to sú. Už len občanka mi chýba :D Zajtra už tá škola čo? Aj sa tešíte? Ja iba tak na prvý deň kedže idem do prvej, ale potom už nie. Mám skvelý dátum na narodeniny. Presne 2 . 9. o pol 7 som sa narodila. Vtedy budem stávať do školy hehe. Fakt úžasný dátum aj čas. Vedela som do čoho idem keď som plakala :D


By : Tims

5 komentárov:

  1. Haha, ty narozeniny máš teda fakt dobře :D a pěkné fotky :) čokoláda s marshmallow, mňami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie naúšničky sú krásne! :) A ten lak zbožňujem. Na túto farbu nedám dopustiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty náušnice jsou krásné! Doufám, že jste dneska tu školu přežily!:)

    OdpovedaťOdstrániť