25 decembra 2012

Christmas Gifs :)

Tak a sú tu darčeky. Som veľmi spokojná. Hlavne z parfémom od JB - Someday!!! :) ach vôbec som ju nečakala, lebo ju nikde nemali, ale mama mi ju objednala z internetu nakoniec. Som bola maximálne nadšená. Potom ma najviac asi potešili knihy a svetrík. Mám teraz 9 kníh na čítanie, ešte čo som si kúpila predtým ja a čo som dostala na Mikuláša. Celé sviatky budem zahrabaná v knižkách. Samozrejme budem sa snažiť dať aj článok ;P
Čo ste dostali vy? :)
 môj najmilovanejší!!! <3 :*



 slečna se nudila, tak se fotila :D
 od druhej adminky :* Ďakujem ti Simonka ešte raz :)


BY : Tii

7 komentárov:

  1. úžasné darčeky :)) .. a Knihy od Paula sú úplne najlepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné dárečky! Ty knížky Ti závidím, určitě budou skvělé! A k tomu parfému Justina si musím čuchnout!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nevím co chválit první,všechno vypadá úžasně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele darčeky :)) krásny diarik

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kedy mi konečne požičáš knižku , hm ? :DD :) ten modry svetr jaký pekny :) ten diar chcem teeež!! :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kedy mi konečne požičáš knižku , hm ? :DD :) ten modry svetr jaký pekny :) ten diar chcem teeež!! :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne voní, možeš si mna nekedy ovonat ..uvidim či ti to dovolim :D:D:D ten diár odkat maš devče? :D zisti!

    OdpovedaťOdstrániť