31 augusta 2013

Birthday - gifs

V Piatok som oslavovala svoje narodeniny hoci ich mám až v Pondelok, ale chcela som ich osláviť ešte cez prázdniny. Fajnovo nám bolo. Navečer prišiel aj najlepší kamarát, ktorý odišiel o jedenástej hehe :D sranda, že mamička mi ešte nechcú zagratulovať :D Cez týždeň mi príde darček od otca aj od mamy, tak som zvedavá kedy, lebo už som netrpezlivá. :D Darčeky od báb ma veľmi potešili :) Ďakujem im za fajn deň :)


 herečky ;)
 darčeky ..
 Posledný bod ;DD

 By : Tims

3 komentáre:

  1. Kočko, kdy dáme horoskopy? :-D :-*
    S Vejou vypadáte jak sestry! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. opožděně přeju všechno nejlepší!:-* Dostala jsi krásné dárečky:) i dort vypadá úžasně:) To acustic cd Justina mám a miluju!<3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam tú tortu by som si dala :D a pristane vám to :)

    OdpovedaťOdstrániť