29 augusta 2013

Boring

Čaute, dnes som stávala okolo pol 1. Maminka ma už prišla skontrolovať či žijem :D  Keď som sa konečne najedla, tak som išla piecť muffinky na zajtrajšiu oslavu a musím povedať, že sa mi veľmi podarili chuťovo :) Teším sa keď zajtra prídu baby a oslávime spolu narodky. Len nech je teplúčko, aby sa dalo aj kúpať :)
Ráno treba skoro vstávať nech ešte s maminkou upečieme dačo a treba všetko pochystať, kiežby bolo pekné počasie, ale nevyzerá to nádejne :/ Dostala som od jednej tety vzorky parfémov, tak len čuchám :D Utekám ja ešte ku sesterke jej pomôcť strážiť :D Majte sa tu.


 No a vyber si čo na začiatok školy na seba :D

By : Tims

1 komentár:

  1. Ty červené šatky <33
    A já si beru třeba první školní den vodopádovou sukni, k tomu puntíkaté tričko a pásek s mašlí hňah hňah :-) sa inspiruj :-D :-)

    OdpovedaťOdstrániť